Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nabi
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:28, 04 Maj 2008 Temat postu: Jak pobrać banner? |
|
Mam dwa pytania odnośnie do funkcjonowania strony Nyatri:
1. Jak pobrać banner? Po kliknięciu ze strony głównej na "pobierz banner", ukazuje się komunikat "dostęp tylko po zalogowaniu".
2. Czy do strony może się logować jedynie Zarząd, czy Rodzice Serca także? Jeżeli dotyczy to tylko Zarządu, proszę o umożliwienie pobierania banneru bez logowania. Jeżeli Opiekunowie również powinni się logować, to jak założyć konto?
Pozdrawiam
n.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Carlos
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:05, 04 Maj 2008 Temat postu: Re: Jak pobrać banner? |
|
nabi napisał: | Mam dwa pytania odnośnie do funkcjonowania strony Nyatri:
1. Jak pobrać banner? Po kliknięciu ze strony głównej na "pobierz banner", ukazuje się komunikat "dostęp tylko po zalogowaniu".
2. Czy do strony może się logować jedynie Zarząd, czy Rodzice Serca także? Jeżeli dotyczy to tylko Zarządu, proszę o umożliwienie pobierania banneru bez logowania. Jeżeli Opiekunowie również powinni się logować, to jak założyć konto?
Pozdrawiam
n. |
Cześć,
Dostęp do bannera został przywrócony, znajdował się w niewłaściwej grupie artykułów i dostęp był zastrzeżony do zarejestrowanych użytkowników.
Trwają prace nad udostępnieniem portalu dla RS na razie dostęp do niego ma jedynie zarząd. W planach mamy wydanie newslettera oraz automatyczne powiadamianie o zmianach na stronach dla zainteresowanych. Do tego celu zostanie udostępniona możliwość rejestracji w portalu.
Zapraszam do współpracy, zgłaszania pomysłów, materiałów i uwag co do działania stron Fundacji.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nabi
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:47, 04 Maj 2008 Temat postu: Dzięki! |
|
Bardzo dziękuję za błyskawiczną reakcję!
Fajnie, że strona się rozwija!
Bardzo podoba mi się zamieszczenie w "Aktualnościach" informacji o tym, jakie kwoty wpłynęły na konto Fundacji i na co zostały przeznaczone. Dzięki temu mamy jakieś pojęcie o tym, co się udało zrobić i nad czym trzeba dalej pracować.
BTW: w tytułach, które się pokazują po kliknięciu na "Działalność Fundacji" są literówki - "studeńci" zamiast studenci i "najczęsciej" zamiast najczęściej.
Pozdrawiam
n.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carlos
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:22, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
Dzięki literówki w menu poprawione.
Co do informacji o kwotach to myślę, że przydał by się oficjalny raport, raz na rok, rozliczający szczegółowo działalność fundacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|